Jelenlegi hely

Szezonnyitás a Lupa-tavi szuperstrandon!

A hétvégén megnyitotta kapuit a Lupa-tó tavaly átadott, fehér homokos szuperstrandja. Élnézve ezeket a képeket, nemcsak a strandimádóknak jön meg a kedve a tropical beach-hez.

A Békásmegyertől kevesebb mint 3 kilométerre fekvő bányató eddig is sokak kedvence volt a forró nyári napokon, jóllehet eddig csak illegálisan, veszélyes körülmények között lehetett csobbanni itt. Gerendai Károly legújabb projektjének köszönhetően a tavalyi nyártól azonban igazi strandparadicsom várja a látogatókat. A Lupa-tó az ország legtisztább tavaként is elhíresült, vize állítólag ivóvíz tisztaságú.

Fotók: Lupa Tó Official

A Lupa-tó a közeli Lupa-szigetről kapta a nevét. A dunai földdarab egykor Luppa Péter birtoka volt, így a helyesírásáról megoszlanak a vélemények, van, aki egy, van, aki két p-vel írja. A bányatavat körbeölelő strandkomplexum mindenesetre az előbbi verzióra szavazott.

A homokos strand a fővárosból autóval, kerékpárral és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető (a HÉV-megállótól kb. 20 perc séta). Nemcsak elhelyezkedése és tiszta vize, de a tó egyéb adottságai miatt is a családok egyik kedvence lehet. A tóba lépve ugyanis métereken át alig félméter mélységű a víz, így bármilyen korú gyerek számára biztonságos a fürdőzés. Az úszni vágyók pedig élvezhetik a 4-6 méter mély vizet. A parton strandröplabda és strandfocipálya várja a látogatókat, a vízben pedig wakeboardozni is lehet. A kisebbeket pedig gyerek beach sekély vízű, zárt partszakasz és gyermek játszótér várja.

Ami a jegyárakat illeti: a felnőtt, illetve gyerek napijegy 3 000, illetve 2 000 forintba kerülnek, a családi jegyet 8 000 forint egy napra. 17 órától pedig féláron lehet belépőt váltani.

A 2017-es belépő árak részletesen, valamint további információk és fotók a strandról megtekinthetők ITT.

Egy kis ízelítő a prémium strand szolgáltatásaiból:

• wakeboard centrum
  • sportpályák: strandröplabda, strandlabdarugás, strandkézilabda, strandtenisz, műfüves foci, street-workout pálya, beach fitness pálya
  • búvár centrum
  • blob csúszda
  • vízi élménypark
  • extrém sport eszközök bérlő helye
  • gyermek beach, sekély vízű, zárt partszakasszal
  • gyermek játszótér

Forrás: Lupa Tó Official, lupato.hu

Budapestimami 2017

Hozzászólások

Vasárnap 2017.07.24.-én két családot vittünk magunkkal wakeboardozni és ajánlottuk nekik a Lupa tavon lévő wakeboard pályát. Egész nap csak elnézést kért mindenki a szolgáltatóknál, amilyen szolgáltatásokat igénybe vettünk, mert nem tudtak kiszolgálni vagy sokat kellett várni (4 fő pénztári beléptetése több mint 15 perc volt, ebéd több mint 1 óra, wakeboard oktatás gyerekeknek 20 órakor, de már el akartak küldeni). Mi csak mosolyogtunk és nem idegeskedtünk, mert mi is a szolgáltató iparban vagyunk több mint 25 éve és a Lupára kikapcsolódni jövünk, de amit távozáskor a pénztárnál alakítottak az már a középkort idézi. Nem kaptuk vissza a belépőink kaucióját 7 500 Ft.-ot, mert nem tudtuk bebizonyítani egy papír nyugtával, hogy a wakeboard pályán voltunk. Manapság papírt már csak a wc-re használunk, nem pedig egy szórakozó helyen, ahol mindenkinek tele van a keze a wakeboard felszerelésekkel. 2017-ben az elektronika korában, amikor fényképes regisztráció készült rólunk vásárláskor a shop-ban illetve kifizetjük az 5x1 óra felnőtt csúszást és a két gyermek oktatást, amiről karszalagunk is van, akkor ne kelljen egy papír darabbal igazolnunk, hogy a pályán voltunk. Azt sem fogadták el a pénztárban, hogy kártyával fizettünk és kértük ellenőrizze azt a blokkot, amihez igazából semmi köze. Szomorú lettem, hogy az egyébként sem kedvező árú belépők és árak mellett, ennyire a lehúzásra mennek rá. Nem elég a bevétel. Hazafelé eszembe jutott, hogy a kártyás fizetésnél a fényképes regisztráción kívül bizonyíték még, hogy a kifizetésről sms-t kapunk a telefonunkra. Ezt jelezni fogjuk a pénztárosoknak. Remélem, hogy mások nem járnak így mint mi. Ennek a helynek inkább a jó hírverésre lenne szüksége, mint ezekre a rengeteg negatív komentekre. Fontosnak tartottam, hogy még az elején derüljenek ki ezek a hibák, de ez a lehúzás, vendégek szándékos megkárosítása nem a hiba kategóriába tartozik. Ez már a csalást kategóriáját is kimeríti. Elindult egy folyamat, amelynek a vége remélhetőleg nem a tó tönkretétele lesz, hanem egy vendégbarát szórakozó hely kiépítése és a lehúzásokra parancsot adó vezetőség eltávolítása - elszámoltatása.

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Minden gyereknek jár a mese

...a lét nagy kérdéseire sokszor találhatunk válaszokat gyógyító, segítő, terápiás mesékben is. A mese tehát nagyon fontos szerepet játszik az életünkben: adjuk meg a módját a gyerekkori mesélésnek és engedjük, hogy felnőttként is elkísérjen bennünket a varázsa, ameddig csak lehet. Pszichológus szakértő gyűjti csokorba gondolatait arról, hogy miért meséljünk, mikor milyen mesére lehet szüksége a gyerekeknek, oviskortól kamaszkorig egyaránt.
Hogyan neveljünk magabiztosabb gyerekeket? - 10 hasznos lépés

Gyorsan változó világunkban, ahol a gyerekekre nap mint nap számos kihívás vár és könnyen elfoghatja őket a bizonytalanság érzése, az önbizalom az egyik legnagyobb ajándék, amit egy szülő adhat.
Kapcsoljunk ki: a feltöltődést elősegítő tippek kamaszokkal!

Itt a tavasz, vele együtt az egyre több időt is töltünk a szabadban.  Szülőként komoly kihívás, hogy a kamasz gyerkőcök is valóban élvezzék a kinti tartózkodást, és ne állandóan a mobiljukat akarják nyomogatni.
Aludj jól: tippek a pihentető alváshoz!

Az alvás kulcsfontosságú a test-lelki egészségünk szempontjából. Mégis sokan úgy vélik, hogy nincs szükségük túl sok alvásra.